środa, 22 kwietnia 2015

Kwietniowy Shiny Box

Przedwczoraj miałam dzień pełen niespodzianek.
Dotarła do mnie paczka z Niemiec oraz Kwietniowy Shinybox






Przedstawiam zawartość SHINY BOXa


Od razu muszę wspomnieć, że jestem zachwycona cieniem do powiek!! Idealny :) 
Na pewno kupię sobie inne odcienie !! 




 Tonik do twarzy
 Mogę polecić, fajna konsystencja, fajny zapach i fajne srebrne drobinki :)
Na pewno zużyje i jestem zadowolona z tego produktu.


 Żel pod prysznic
Jak zawsze Dove ma kremową konsystencję, ładnie się pieni.
Ja osobiście wolę zapachy orzeźwiające i owocowe.


 Żel myjący do twarzy
 Już stoi pod prysznicem, jako bardzo pożądany gość :)
Całokształt plus zapach sprawia wrażenie domowego SPA.
Fajny naturalny kosmetyk.

 Kamuflaż
 Powiem szczerze, że nie przypadł mi do gustu.
Słabo kryje.

 Cień do powiek
Od dziś i przez najbliższe kilka dni będzie moim ulubionym!!!
Świetnie rozświetla.



Makijaż wykonany przy pomocy nowego cienia:


 Próbka kremu do twarzy
Przyznam się bez bicia, że jeszcze nie wypróbowałam :( 

 Plan diety






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz