poniedziałek, 11 maja 2015

Joy Box kwiecień:)

Wiosna w pełni :) 
Piękne słoneczko za oknem, aż chce się człowiekowi żyć :)

Mam do pokazania Wam zawartość Joy Boxa- kwiecień.
Oj musiałam polować na niego, żeby dostać to co chcę, ale się udało:)




Podstawowe produkty to: 

 MAC - tusz do rzęs
 cena ok. 100 zł

 Zbyt wiele nie rozpiszę się na temat tego produktu. Jest tak jak myślałam, skoro dali coś MAC-a będzie to jeden z ich gorszych produktów. 
Dla mnie tusz strasznie skleja rzęsy i tyle.


 

TIMOTEI - odżywka drogocenne olejki
 cena ok. 8,50 zł

 Bardzo dobre opinie na wizaz.pl
Dziewczyny sobie chwalą ją za zapach, wydajność i lekkość.
Ja osobiście do swoich rozjaśnianych końcówek używam odżywek fryzjerskich.
 

ETRE BELLE - maska odbudowująco-nawilżająca z kolagenem i aloesem
 cena ok 10 zł/szt

Maska jeszcze nie używana przeze mnie :)
 






AA - krem matujący intensywnie nawilżający
 cena ok 19,00 zł






 ECLAIR - lakier do paznokci Classic Collection
 cena ok 20,00 zł


 STENDERS - mydło żurawinowe
 cena ok 21,00 zł

Przepiękny zapach :)






 GLOV - quick treat (mini rękawica)
 cena ok 14,00 zł

 Fajny bajer w podróż.
Zakładasz na paluszka, lekko zwilżasz i poprawiasz makijaż. Super :)







 Perfumy Lolita Lempicka EDP
 miniaturka( 5 ml)

 Bardzo lubię  słodkie zapachy, jednak dla mnie za bardzo orientalny :)




 Tołpa Nawilżające mleczko łagodzące
 cena ok 20,00 zł


 Silcare Masełko do manicure Pink Shine
 cena ok. 12,50 zł






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz