piątek, 20 lutego 2015

Nowości na półkach spożywczych


Z uwagi, że bardzo lubię próbować nowych smaków i ogólnie 'kuszą' mnie nowości i promocje postanowiłam zacząć od przedstawienia kilku produktów, którym ostatnio nie umiałam się oprzeć w sklepie.


Tic Tac Popcorn

http://tictacpromocja.pl



Kupiłam Tic Tac Popcorn z ogromnej ciekawości i jeszcze przed wyjściem ze sklepu pełne opakowanie wylądowało w koszu. Co więcej Tic Tac-i które zdążyłam już wsadzić do buzi( jeszcze przy kasie)  wylądowały z powrotem w pudełku. Mój mąż był bardziej wytrzymały, ale po jego minie wnioskowałam, że ma ochotę zrobić to samo.
Jedliśmy Tic Tac-i o różnych smakach, które jeśli nie były w naszej ocenie dobre to przynajmniej zjadliwe, ale zawsze był to smaki owocowe.
Niestety nam małe pastylki o smaku prażonej  kukurydzy nie posmakowały. 






Kisiel Kaktus o smaku polewki z kaktusa

https://dodomku.pl/images/products/full/00044892.jpg
 

Kisiel o smaku polewki z kaktusa kupiłam przy okazji wyjazdu na urlop. Korzystając z ładnej pogody postanowiłam zrelaksować się z kubkiem kisielu na tarasie.


Kisiel został zjedzony w połowie, ale to nie dla tego, że był niedobry, wręcz przeciwnie smak mi odpowiadał. Ja po prostu nie jestem smakoszem kisielów kupnych.
Jednak dla tych którzy je lubią- polecam :)



 Esencja od Knorra 


Powiem tak: sama jeszcze nie próbowałam, ponieważ dopiero dzisiaj Esencje do mnie dotarły, ale w najbliższym czasie na pewno do nich wrócę.
Jednakże postanowiłam o nich napomknąć już teraz, ponieważ taki zestaw( jak na zdjęciu) może otrzymać każdy z Was za darmo. Wystarczy wejść na stronę i podać swoje dane wysyłkowe:
https://www.przepisy.pl/knorr/esencja-smaku
Taki zestawik można zamówić dla siebie lub bliskich.
Nie ma żadnych opłat ukrytych, przesyłka jest już opłacona.


Jeszcze dziś postaram się wrzucić przepis na domowy kisiel i budyń.
A do tematu "Nowości na półkach..." wrócę jeszcze na pewno.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz